شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

بالاگرفتن اختلافات خواهر و برادر ناتنی به درگیری خونین بین آنها تبدیل شد.

در جريان اين نزاع خانوادگي پسر جوان خواهرش را در برابر چشمان خواهرزاده‌هايش با شليك گلوله به قتل رساند و گريخت.
چند روز قبل به مأموران كلانتري اهري فرديس كرج خبر رسيد زن جواني بر اثر شليك گلوله در خانه ناپدري‌اش به‌شدت مجروح شده است. دقايقي از اين حادثه مي‌گذشت كه مأموران به محل حادثه رسيدند و همزمان با حضور آنان پيكر نيمه جان زن جوان توسط امدادگران اورژانس به بيمارستان منتقل شد.

شواهد نشان مي‌داد برادر ناتني زن جوان عامل اين حادثه است. اين خواهر و برادر ناتني از مدت‌ها قبل با يكديگر دچار اختلاف بودند و دقايقي پيش از اين حادثه با بالا گرفتن اختلافات‌شان با يكديگر درگير شده بودند. پس از آن نيز برادر با شليك گلوله به خواهر ناتني‌اش محل را ترك كرده و گريخته بود.

سلاحي كه در اين حادثه از آن استفاده شده بود از نوع شكاري بود و ساچمه‌هاي آن آسيب زيادي به زن جوان زده بود. پزشكان تلاش زيادي كردند تا او را نجات دهند اما 2روز پس از حادثه زن جوان به‌دليل شدت جراحات وارده روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

  • جزئيات جنايت

با مرگ زن جوان، اين جنايت به قاضي رسول نقي‌زاده رازليقي، بازپرس جنايي دادسراي فرديس گزارش و به دستور او تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد روز حادثه زن جوان براي ديدن پدر ناتني‌اش همراه با 2پسر 3و 12ساله‌اش به خانه او رفته بود اما در آنجا برادر ناتني‌اش با او درگير شد. آنها از قبل با يكديگر دچار اختلاف بودند و آن روز پسر جوان بعد از جر و بحث با خواهرش ناگهان سراغ اسلحه شكاري‌اش رفت و آن را مسلح كرد.

هيچ‌كس فكر نمي‌كرد اين تهديد جدي باشد اما او سلاح را به سوي خواهرش نشانه گرفت و شليك كرد. هنگام وقوع حادثه فرزندان خردسال زن جوان در آنجا حضور داشتند و صحنه دلخراشي را شاهد بودند. يكي از آنها گفت: ما همراه مادرمان براي ديدن پدربزرگ مان به خانه او رفته بوديم اما دايي مان هم آنجا بود كه با مادرمان درگير شد و با تفنگ به او شليك كرد.جوان خشمگين بعد از اين حادثه همراه با پدرش گريخت بدون اينكه هيچ‌كس از مقصد آنها اطلاعي داشته باشد.

  • در تعقيب قاتل فراري

بازپرس نقي‌زاده با اعلام اين خبر به همشهري گفت: به‌دنبال وقوع اين قتل خانوادگي، محل جنايت پلمب شد و تيم ويژه‌اي از مأموران پليس آگاهي تحقيقات خود را براي دستگيري متهم فراري آغاز كردند.

کد خبر 370746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha